Fredagens låtval

Ja, då ska jag skriva lite om gospellåtarna dom ska sjunga på fredag då =D Tycker btw det va lite underliga låtar dom fick välja mellan. Nu vet ju inte jag vilka låtar som fanns, men dom här tycker iaf inte jag är gospel för fem öre :O Är kanske svårt att ha med "riktiga" gospellåtar iofs.. Men Carola kommer iaf och ska både coacha och va med i juryn. Sköj sköj! Tycker så synd om Chris ;S *tycka synd om*

Marie - How will I know
Andreas - I still haven't found what I'm looking for
Mattias - The world's greatest
Daniel - California dreaming
Amanda - Suspicious minds

Marie gjorde ett bra val tycker jag allt. Tror den kommer passa henne perfekt. Undrar bara om Swartling kommer tycka detsamma...han är ju allergisk mot alla som sjunger Whitney Houston-låtar..
Tror att Andreas kommer klara det här galant han med. Den låten passar honom perfa. Back to balladerna :P
Men måste säga att jag är lite besviken på Mattias nu. Han ska sjunga den bästa låtarna av alla dom här...men den är så soft, och det kommer bli safe...igen. Hoppas han gör nåt oväntat :P Men det är ju en låt som verkligen passar honom...inget snack om den saken iaf :P
Den låten Daniel ska sjunga hade jag aldrig hört xD Som vanligt :O Men en skön låt...han överraskar alltid...så det blir ju spännande :P
Så får Amanda sjunga Elvis igen^^ Perfekt för henne...kan inte säga nåt annat. OMG, så läskigt, har börjar digga Amanda liksom ;O

 
Läste förresten att dom ska sjunga en låt tillsammans också...Carola och Idolerna. Så kul att dom kommit igång med gemensamma låtar =D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: nej kanske inte men nära norrland, haha :D

2007-11-14 @ 20:00:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: sannnaa

matte kommer äga :D haha

2007-11-15 @ 16:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0