Fredagens låtar

Kollar lite på vilka låtar alla Idolerna ska sjunga på fredag (: Känner mig inte så taggad på nåt sätt...kanske för att jag inte känner igen så mycket av låtarna xD Här är iaf låtarna.. :

Christoffer - Boogie Wonderland
Amanda - Disco inferno
Andreas - Upside down
Mattias - This is it
Daniel - I love to love
Marie - Ain't nobody

Okej, först och främst Chris...låten va ganska tråkig, plus att man aldrig hört den förut...så då blir det ju bara värre xP Hoppas han gör nåt coolt med den :P
Sen Amanda. Haha, den låten känns så...oseriös på nåt sätt xP Men det kan säkert bli bra..
Och så Andreas, yeah! Äntligen en lite fartig låt^^ Tycker den här låten är så skön =D Bjuder han på lite dansmoves tro?
Haha, äntligen en fartig låt för Mattias också =D Helskön den här med! Så tror jag att han kan göra den bra...ta i lite mer med rösten...precis som förra veckan :P
Sen är det Daniel. Hade aldrig hört låten, men den va ju faktiskt bra xD Fattar det där med att den va lite hög nu :P Typiskt Daniel xD (a) Kommer säkert sprätta massa.. ;S
Sist Marie.. Den här låten kan verkligen passa henne...men det blir nog inte så mycket disco av det xP

När jag tänker efter va det ju ändå hälften man kände igen.. och nu när man lyssnat igenom allt känns det bra^^ Så såg jag att Clabbe ska va med imorrn =D Wiiieee, äntligen lite ordning och reda xD Nävars, men kan ju inte låta bli att sakna honom lite ;O Vad jag förstår ska han sitta nånstans och kommentera juryn...och bara vi framför tv:n kommer höra honom. Mohaha, asfräckt ju ;D Go Clabbe!

Börjar bli lite smått orolig... Är ju ofta nån av dom tidigt i programmet som åker ut. Och nu är Chris först ut ;O Alla som är kvar nu är ju bra, så det kan ju bli vem som helst egentligen.


Kommentarer
Postat av: sannnaa

mattias var sepe bra, chris också . sepe att han åkte ut , det skulle varigt marie *
, fan

2007-11-09 @ 22:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0