Fredag

Ja, då va det redan fredag igen...gött! Känns som att det redan va fredag...men det gör ju ingenting (:
Haha, ska jag va ärlig tror jag inte det blir nåt städa idag. Tyvärr! Noll motivation. Fast jag har inget annat för mig just nu.

...

Nä, tror nog jag ska försöka få undan lite skräp iaf. Önska mig lycka till^^ xD


Haha, hittade den här häromdan när jag kollade Idolbilder. Den ser helt galen ut xD
Hans proportioner (?) HAHA x'D Vet inte riktigt...men han ser ut som ett ägg.
Jag tycker den va hejdlöst rolig iaf xD



Trevlig helg på er alla där ute i Sverige (;

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: nice åh jag vill okcså dit :D idag!

2007-11-16 @ 11:08:37
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0