Fötter och spindlar

Jahupp, home från Korpen då =D Okej, kom för ett tag sen, tog en dush och kvällsmat. Och nu sitter jag här tills jag lägger mig har jag tänkt ;D

Hur som helst...mina fötter är helt freaky, skitläskiga! För det första är dom helt röda...men mest mörkblå...nästan svarta. Jag har skum blodcirkulation xP Och nu har jag fått blåsor på några tår på vänsterfoten också. Mina strumpor har skavt hela dagen xD Så egentligen inte så konstigt...men det va störande!! Får gå med stora raggsockor imorrn =D

Och sen så hämtade syrran mig just, helt förskräckt^^ Vi misstänker att vi har spindlar i fläktgången :O Skitläskigt! Vet inte om jag vågar gå på toa :O Haha, vi är lite udda vi...ända sen vi flyttade hit har vi låtit fläkten hänga i hålet, inte inkopplat. Och nu har fläkten ramlat ner xD så vi har bara ett stort äckligt dammigt hål rakt in i väggen. Inte konstigt om spindlarna trivs där :S


bara för att det inte har nånting alls med saken att göra^^ Men visst är dom söta? =D
från aftonbladet.se




Go'natt Sverige =D

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: haha såklart man tar med! :D jo precis, jag menar det, helt sjukt .. dom borde haft den igår :]

2007-11-25 @ 22:55:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: ja visst är det :) hehe precis, ha en bra dag =)

2007-11-26 @ 09:16:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0