Födelsedag

Japp, imorrn fyller mammsen år =D Va nästan så jag hade glömt bort det :O Eller alltså...inte glömt bort det, men helt plötsligt är det imorgon. Gick jättefort! Som tur är hade jag fixat present sedan länge...eller rättare sagt min syster xP Fick nästan lite panik häromdan innan jag insåg det xD

Och på söndag är det Fars dag också :P Till honom har jag däremot inget till...än. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med saker och ting. Plus att jag har fått för mig att jag ska göra en spettekaka xD Jag menar...iår är ju Fars dag och Mårtens dag på samma dag xP Så vad passar bättre än en spettekaka? Okej då, ska jag va ärlig är jag lite skeptisk...verkar väldigt omständigt, den där kakan ska ju ut och in i ugnen en massa gånger ;O Men mamma gick iaf med på att jag får göra en, och hon gick med på att jag gör en chokladmoussetårta till min födelsedag också =D

bild från jaderons.se

Fick lite dåligt samvete.. gör kanske en sats chokladbollar till mammas ära imorrn också ;O

Haha, kom på att jag har en till "anledning" att fira söndagen... Det är precis två år sen jag träffade Ola för första gången xD Yeeeah! 8)



Näpp, nu får det va stopp där!
Tjo'baaaaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0