Finne

Det är ju så man blir lite irriterad :O

Haha, först vaknar jag liksom 11 :O Fastän jag la mig tidigt. Hm, men jag somnade kanske inte så tidigt som jag trodde :S Vet inte xP
Och sen upptäcker jag en finne, inte mindre än på benet ;O På gränsen mellan benet och skinkan närmare bestämt xP Jag har inte haft än finne i ansiktet på skitlänge nu...för jag får bara på helskumma ställen xD Dessutom gör den ont "/ Hoppas den försvinner snart...man kan knappt ta på sig byxorna normalt.
Plus att jag hade en lite ångestladdad dröm xD

Men nu är det ganska okej.. Är sugen på choklad :O Marabou Daim! =9

chokladask.jpg
Fast dom här såg inte så dumma ut dom heller! Bild från fotoakuten.se



Hejdå och...go'morron (;

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: yes! haha nej orkade inte bära allt :D

2007-11-22 @ 14:25:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: tack så mkt, det behövs :D

2007-11-22 @ 14:56:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0