Daniel Karlsson

Alltså OMG! Visst blev man förvånad när Chris åkte ut...men visste ändå att han skulle åka ut nån av kommande gångerna...som typ 5:a eller 4:a. Men Daniel, jag va övertygad om att han skulle stå i finalen med Amanda! Alltså helt övertygad! Fanns inga andra alternativ! Jag är bara så himla förvånad just nu.
När Jihde stog där (aaw han hade så gullig frisyr! xD) och sa att Andreas och Marie skulle gå fram ett steg (fast dom tog två steg) så trodde jag det va dom som hängde löst. Men så va det inte. Aah så nervös man blev då xP

Vid den här tidpunkten i programmet brukar man ändå ha ganska klart för sig vem som kommer åka, och vem som får va kvar... Haha, och tittarna har redan börjat rasa :P

image80
Hahaha, tycker den här är så himla rolig. Han ser helt crazy ut^^

Nä, vad ska man säga? Nu tror jag nog det blir Amanda och Marie i finalen.. hoppas det också. Hade varit rysligt kul med två tjejer! Lite mer jämnställdhet, yeah 8) Så vinner säkert Marie bara för att man tror Amanda ska vinna xP

Helt crazy :O Kommer med mer kommentarer imorrn. Nu ska jag sova =D

Kommentarer
Postat av: Sara

jag HATAR idol -.- -.- -.- DET ÄR FEL.

2007-11-24 @ 09:34:22
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Semlan

Hahaha jaa, riktigt klyftig!:P
-
Ja verkligen! Fast jag har aldrig gillat Nalle Puh, ven om Ior är söt. Bumbibjörnarna däremot. Det är ju kultstatus på dem :P Vi har det inspelat, får ta och titta på det någon dag ^^
Ja det tycker jag ^^
-
Jadå, jag har städat färdigt. Frånsett en hög med papper på golvet och ja, att jag varken dammat eller dammsugit. Men det tar vi till jul så ja, jag är färdig xD Ja dammråttorna trivs säkert. Kul att man kan glädja någon liksom :P
Jaa, visst är det? Vi har också en stor i vardagsrummet. En plastgran - det är mkt finare ^^ Och vi pyntar vår typ en vecka innan julafton tror jag.
Jag vet! Snön ska vara under julafton och jullovet. Februari - mars som snön kommit många gånger - det är för sent!
-
Haha jo, men det är såvrt :P Jag veet! Skitstörande! Japp, det var sylt i den och ja, den var lite mysko. Hihi okej..
Det där vet jag inte om jag kan hålla med om. Kaffe är aldrig gott :S xD
Alltså det är den goaste glass som finns! Jag lovar!
Hahaha själv hade jag nog tröttnat och slängt den till slut.. Haha jag tropr jag vet vad du menar. Sådant är sjutk jobbigt, de behöver inte överdriva liksom xD
Jaa det är dåligt. Geisha ska ju finnas i alla välsorterade butiker som säljer godis.. :P

2007-11-24 @ 14:06:04
Postat av: malin

fan Daniel är den bästa i idols historia och så kommer han fyra! :O inte klokt...inte värt att åka på finalen längre känns det som

2007-11-24 @ 16:26:58
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: sara

det blir knappast jämställdhet med 2 tjejer i finalen. snarare med en kille och en tjej. det är ju det jämställdhet handlar om: att det ska vara jämnt. inte att tjejer ska "få" mer.

2007-11-24 @ 19:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0