Dagen som gått

Hehe, vaknade och gick upp 10 idag, jätteskönt! (: La mig 11 igår också, så fick äntligen sova ordentligt! Men det skönaste är ju när man vaknar av sig själv och är helt utvilad, fastän klockan inte är så mycket :P Va svintrött imorse xD Blir nog en "tidig" kväll ikväll med :P

Har inte jobbat så mycket idag.. onödigt :O Men har iaf lagt in ljud i min flashvideo xP Får bli lite imorrn då :P Fast jag måste ju hitta nåt åt pappsen till söndag. Så tänkte cykla runt och kolla lite på det imorrn. Han sa idag att han ville ha en skjorta xD Men det blir nog nåt annat :P

Ska nog ta och cykla till Lidl och skaffa mig lite godis typ nu snart. Kanske tar lite kvällsmat också :P Varför passar jag på när klockan blivit så mycket och det är kolsvart ute? ;S

Vaknade förresten upp imorse och mådde inte illa =D Yeeey, jätteskönt liksom! Kan frossa i godis massa nu =D Däremot har jag fått lite hosta xP Men allt är bättre än illamående...tycker jag. Förutom magont kanske då :P


Näpp, nu säger jag hejdå här ;D hejdå! :P

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Allt bra? =) Nå vem tror du åker ut imorn i idol då? har du kikat på repen? /Malin

2007-11-08 @ 20:32:44
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Kusinen

Jag drömde värsta wierdo drömmen inatt som du var med i. Du hade jättekort hår, killfrisyr ;)

2007-11-09 @ 19:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0