Choklad

OMG läskigt! Jag tror jag har börjat stänga av väckarklockan i sömnen, igen :S Skitstörigt! Måste verkligen gå och lägga mig tidigare xP Så idag vaknade jag 11.. Sen gräddade jag pannkakor :P Egentligen gör det inte så himla mycket, eftersom jag knappt har nåt att göra xD Men ändå. Har varit sjuuukt trött idag, fastän jag sov så länge :P
Men måste va uppe till midnatt...inte längre. Vi försöker vinna en i-pod till pappsen och syrrsen xP Haha xD Tvivlar på att vi vinner idag...men det är ju spännande ändå (a)

Så efter maten cyklade jag till Viberga och köpte choklad ;D xD Tänkte nästan köpa lösgodis...men blev Maraboukaka istället^^ Alltså snacka om beslutsångest xD Men till slut blev det en daim och en med non stop i iaf ;D Och jag har såklart börjat äta...och kan inte sluta nu ;O Bajsigt! xP Men det va gott (a)

Sen fastnade jag framför tvn...va så sjukt länge sen jag kollade på tv på eftermiddagen ;O Så på så sätt är det ju skönt att inte ha nåt att göra xD Men kunde ju inte hålla mig borta ändå (a) Wiiihooo *veven*

Kunde inte låta bli^^ Jihnde is the shit! ;D <3 bild från expressen.se



Have a nice night^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0