BSF och Heroes

Aah, måste bara skriva av mig om gårdagens tv-kväll. OMG! ;O

Först Bonde söker fru. Alltså det va bättre förra året. Iår är allt så oseriöst! -.- Alla är så unga och oförståndiga. Det handlar ju om att dom ska hitta nån dom vill gifta sig med. Men nu så verkar det ju inte va så många som är där för att dom verkligen vill bo på en bondgård. Som hon som är hos Fredrik...så lite bonde man kan bli, och hon vill va nära sin familj och blabla. Så bah "Men du kan väl inte flytta härifrån?" va tror hon? xP Tycker synd om den andra...Lena. Hejjar på henne, men tror inte han kommer bry sig om henne på samma sätt.
Tur att Susanna är förståndig iaf xD Så det blir lite ordning och reda!

Sen så va ju Heroes bajsigt spännande!! :O Haha, har lagt märke till att mina naglar blivit kortare sen det började.. Men jag suger bara på dom...så det är ju lite konstigt :O Iaf..
Och jag som ville veta hur det gick med Isaac och Peter när hon sköt henne hon den där. Så handlade hela programmet om Claire och hennes familj ;S Men det va spännande iaf. Liksom..save the cheerleader, save the world. Nu fattade man det...men va det inte Peter som skulle sprängas? :P


bild från tv4.se

Kommentarer
Postat av: sabbaa

hey, snygg design :) inte som alla andras :P

2007-11-22 @ 15:36:35
URL: http://sabbaa.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Tycker inte om HEroes xP

2007-11-22 @ 15:51:16
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

nej jag skojar inte :P

2007-11-22 @ 16:04:32
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0