Bröd

Haha, har precis bakat bröd...för första gången :O Jag hoppas verkligen det är ätbart...det återstår att se xD Liksom...i princip bara vatten och mjöl i. Men men, vi får se =D Nu är jag typ skittrött ;O

Har för övrigt inte hänt nåt idag. Kanske därför jag är trött :P Och så lugnt xD Det är nästan så vi måste göra oljud själva :P Sen så är det ju skitkul att göra parodier på Isac och Molle xD (a)

Men nu ska jag skriva lite om fredagens Idol, och sen dusha och sitta framför tv:n kanske :P

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hahah jaa, det blir nog lätt och skriva med ett papper i vägen.. :P
-
Precis, helt otroligt vad tröga de är xD
Hahah men vadå? Man fick ju bestämma själv. Och då ska Simone betyda världens bästa, fast jag kan väl använda andra ord om du mår bättre av det. haha xD
Näst Bästa?! Nej, bevare mig väl, Simone betyder faktiskt bättre än världens bästa.. Bra-bättre-bäst-bättre än bäst typ :P
-
Haha jaa, det är verkligen ett problem :P Hahaha jaa, det är väl logiskt kanske.. :P Att det känns renare om man städat :P
Ja gud ja.. Som under sängen exempelvis..
Jag älskar julpyntet jag... Hela december är liksom en mysig månad. Man bakar och städar och pyntar och allt vad det är.. Skitmysigt.. ^^

-
Jag veet! Och turkisk pepparkastanjerna är ÄNNU godare. Helt oemotståndliga :P
Ja men eller hur? Det är väl onödigt att byta sortiment hela tiden.. Cornetto Caramel? Det är en glass väl? Hmm, har aldrig ätit den.. Men det är som Magnum Double, fast den är väl tillbaka igen? Annars var Magnum Ego god, ett tag.. Fast mest saknar jag Cornetto Mint, men den har aldrig funnits i Sverige. På Irland däremot, där finns den.. Katastrof att man inte tar hit den glassen.. sjuuukt GOD!
Jaa, den var ENORM! Jasså inte? Haha jag var jätteförundrad över storleken xD Sega råttor tycker jag finns överallt jag.. :P Konstigt att det skiftar från ställe till ställe.. :S

2007-11-12 @ 23:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0