Bondgården

Har kommit hem från Folkets hus...kollade på Bondgården ;D Yeah! Gratisbio hela veckan...eller iaf slutet av veckan :P Ikväll blir det Pirates of the Carribean 3 :P

Haha, det va iaf fullt av småungar i hela biosalongen...och va dom lät! Så man missade ju en del...men den va skitrolig ändå xD Tecknad film is the shit <3


bild från cine.se

Den handlar om en bonde som är vegetarian xD Så han är poppis bland djuren. Men när han åkt iväg på morgonen börjar alla djuren gå runt på två ben och har party i ladan och massa :P Så dör ledarkon, och hans kalv får ta över efter honom...vilket inte går så bra till en början :P
Den här filmen påmann om flera olika filmer...antar att det är svårt att göra nya filmer hela tiden xP Men det gör inget, för den va kul ändå (;

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: Jo precis men det kanske är det som behövs att han gör nog lite mer oväntat =)Har du fler favoriter i årets idol, nån särskild du vill se i finalen? :)

2007-11-01 @ 14:52:18
URL: http://purestdelight.blogg.se
Postat av: Malin

Jag har lite svårt för Amanda asså.. visst hon är hur cool som helst men det som är irreterande att hon vädligt ofta sjunger falskt men ändå får bra kritik av juryn.. Chri verkar vara en skön kille men är dock inte så speciellt förtjust i hans röst :)Dem tre första som åkte ut had ejag inget emot att dem gjorde det men däremot så gillade jag Evelina mycket, Min favorit bland tjejerna så det var tråkigt att hon fick lämna. haha aa det har du nästan gjort men alla i årtets startfält är ju bättre är tidigare år helt klart så dethar ju varit en tuff kamp liksom :) Men jag har två stycken som jag verkligen gillar oc hdet är Mattias och Daniel. Kanon bra båda två :)

2007-11-01 @ 16:36:55
URL: http://purestdelight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0