Barn och kommande vecka

Jaha, så va höstlovet redan slut :O Det gick liksom skitfort, och känns som om jag inte fick nåt gjort alls xD Det är alltså precis som vanligt -.- Skönt iaf att jag kör distans, inte lika jobbigt att komma tillbaka och börja jobba då ;D (a)

Iaf, ska Eva och barnen va här hela nästa vecka -.- Jag är redan trött bara efter den här dagen :P Det är liksom kul i lagom mängd. Först till onsdag kväll, antar jag. Sen är dom hemma på torsdag, och fredag till söndag är bara barnen här. Jag får helt enkelt spela in Idol xD Hoppas verkligen jag har nån bandsnutt över :P

Och bah känner att jag inte har nån insperiation alls! :S Jag som liksom va helflum efter gympan xP Men det va skitkul x'D Länge sen jag va så flum.. För bara ett par år sen va jag flummig varje dag...minst xP


hahaha, liksom skitäckligt! Sökte på "ko" på google, och den första bilden
som kom upp va den här...ett dissikerat koöga xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0