-.-

OMG jag bryter ihop! Inget funkar som jag vill, och jag fattar ingenting, och jag blir bara sur! :@ Så nu ska jag inte titta på nån skärm fram till 8...för då ska jag ju se Bonde söker fru (a) Man blir ju bara trött om man tittar på skärmen för länge... Måste verkligen jobba på det här med att ta raster så jag kan jobba koncentrerat :O Nu flyter man bara iväg och råkar hamna här och på andra ställen både nu och då xD Inte bra ;S

Funderar på att ta mig lite glass :O Haha, den har räckt i en vecka snart^^ (a)

hallonglass.jpg
Det här va hallonglass...jag har kolaglass =9 bild från fotoakuten.se



Bajabj so long!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det där såg gott ut!
Svar: haha klockrent! ja :)

2007-11-21 @ 17:25:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Tobias

Svar: haha jo men eller hur =)

2007-11-21 @ 17:30:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0