Valborg

Jaoo, Valborgsmässoafton igår alltså. Hände typ ingenting xD På kvällen åkte vi till Bönergården (a) och kollade på majbrasa och fyrverkerier och grejs. Inga roliga där xD Och så va det kallt -.- Det är ju VÅR nu xP
Sen åkte vi hem iaf.. Och väl hemma gjorde vi vår egna brasa^^ Och drack varm oboy och åt bulle och rulltårta =D DRACK UR MIN NYA URSNYGGA MUGG!!! =D Hehe, såg dom på Ica när jag skulle köpa mugg till godiskaktusen...men dom va liksom för små ;D Så jag tog dom istället. En blommig och en helfärgad =D Sen en blommig skål också ;P
Hihiii^^ Jaja, bara för att jag tycker om muggar :O

Och förresten blev det inga kanoner för oss iår ;O Inte för att det är kul egentligen men ändå xD
Och idag har det inte hänt mycket heller.. Fastän det faktiskt är idag som man så att säga ska fira xD Fast det är ju som på julen xP

Hurm, jaja xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0