Top 12

Hehe, va så länge sen jag skrev ett Idolinlägg nu ju xD Tyckte det va dags xP

Nu har dom alltså börjat med sina finalomgångar =D Dom som är absolut roligast ju. Tycker dock att Sabrina skulle gått vidare "/ Men det blev Haley istället.. Men men...det är så många bra i finalerna iaf så xD Annars har jag väl inget att säga om startfältet :P

Men det va kul igår ;D Diana Ross-tema =D Men det va läskigt, hon såg ju inte alls så gammal ut :O Haha xD Men iaf...hon har ju sjungit massa sånger som man inte hade nån aning om att det va hon som sjöng xD Men så brukar det ju va med legender xP
Men det va tråkigt att dom inte va på topp...kan det va nervositeten som spökar? Men jag tycker ändå att Gina va bra...med Love child! Bara att hon som sagt kändes lite borta xD
Hihihi, och Chris Sligh va ju söt då xD Utan glasögon..xP Hahaha, och så roligt när han och Diana bah jämförde hår x'D Och låten han sjöng är så braaa! Endless love. Och hans arrangemang va ju lite intressant xD Men det va ju ganska svängigt ändå^^ Men gillar Sibel och Jens version av den bättre tror jag ;P

Men det blir spännande med fortsättningen^^



image32 image33



Kommentarer
Postat av: Sara

har du missat det klippet? :O :O OMG, det är klockrenast jue ;) mahaha..typ de va ett tag sen från aftonblandet xD mihihi. xD

2007-05-24 @ 17:33:48
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0