Sthlm och högvakten :P

Ujuj, idag har det varit en lååång dag ;S Gick typ upp 8...eller snarare halv 9 för min del xD Sen for vi till Sthlm så vi va där 11. Och så hände både dittan och dattan...och vi va ute i solen, och blåsten ;S och allt. Är helt röd nu!! :O Som om jag inte va röd nog innan xD Och så såg vi på högvakten.. HAHAHA, det ser ganska kul ut när dom springer faktiskt x'D
Sen så...aa...så äter jag en STOR pizza :O Fattar inte att hela den gick ner faktiskt :O Sen blev det serieboden =D Dagens höjdpunkt xD Men det är svårt att bestämma sig för vad man ska ha juuuh ;S Men ska la leta efter tidningar på Skänninge marken då xP
Iaf, sen till sist blev det en glass på blåsiga mälarstrand...eller vad det nu va xP Ojojoj kan man ju säga xP Vi höll på att blåsa bort, plus att när vi alla va trötta och äntligen åkte hem så åkte vi vilse xP Men nu är vi hemma ;D


Sen va det ganska kul...när Kristoffer hade gjort allt det där och han skulle börja vakta så va det massa som stog där och skulle ta kort.. japaner och allt vettni (; Så skulle mamma ta kort åt mormor och höll på...så kom det en amerikan eller vad det va och ville ta kort på mamma och Krille tillsammans xD Det va ganska kul faktiskt xD JAJA, det blir aldrig lika kul när man ska återberätta sånna saker ;S


Hur som helst, nu är jag trött och måste gå och lägga mig, och smörja in min röda hy xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0