Sommarplaner

Jaoo, nu är det snart sommar =D Det känner man verkligen! Fast på senare tid har det varit väääldigt mycket regn "/ Men varmt också (: Har väl inte riktigt klart för mig än vad som händer i sommar...men ungefär.


På fredag blir det Finspånga marken xD Yeeah ;D Men det är kul faktiskt :P

Sen blir det studenten och allt stohej och så...9 juni...och jaa, det är en lördag xP

Efter det ska jag bara andas uuut och sova (c:

Antagligen blir det nån sorts midsommarfirande...men ingen dans runt midsommarstången iaf xD Möjligen färskpotatis och jordgubbstårta eller nåt sånt =9

Och efter midsommar och sen hela juli ska jag dela ut tidningen :O

Sen är det redan augusti, och då är det Skänninge Marken ;D

8 augusti är det Rixfestivalen i Norrköping =D *hoppas det kommer fler bra artister* xD

Sen blir det SKÅNE i en hel vecka =D =D =D

Öhum...sen är man väl trött igen och bara softar xP



»Vad ska ni göra i sommar?«

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag kanske också kommer till Rix FM-festivalen i Norrköping!

2007-05-23 @ 18:36:26
URL: http://salange.blogg.se
Postat av: Sara

Men Ola äger sönder Danny (a) enligt han själv oxå faktiskt ^^ ha ba "men du tkr väl jag är sötare än han" senare* "hallå" haha, de klippet ägeeer (L) xD mjaa, så bra då ^^ peace jossan :)

2007-05-23 @ 18:43:46
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0