Snart sommar

Jahopp! Så va det skoldags...igen xP Men alltså...nu är det redan maj!! Kan inte fatta det! Var har våren tagit vägen? ;S Har räknat att det bara är 25 dagar kvar!! Skoldagar alltså :P Eller 24...beror på hur man räknar ;D Vilken chock! Lite jobbigt bara med allt som händer just nu.. Orka! Först ett filosofiarbete...och så ska vi börja på ett nytt på måndag :O Och så måste vi snart skriva tal på svenskan xP Uscha *bävar* :S Hur ska man hinna med allt? Plus en stor analys på en bok...värsta ingående :O

Men det positiva va väl iaf att jag kunde se House =D Iiih! =D *abstinens* xD I måndags hann jag liksom inte :P Och igår sändes det inte ens -.- Daaaaah! Dumma första maj-grejjer xP That '70s show hann jag inte heller kolla på förrän idag ;D
Och nu är det American Idol =D Sändes inte heller igår -.- Grrrr x@

Men men...hade gôtt allt folk! Och håll ut, bara en månad kvar^^

Kommentarer
Postat av: Semlan

Jag försökte kommentera igår, men det funkade ju inte.. :S Men jag håller iaf med om att våren har gått väldigt fort, lite tårkigt kanske, men det orkar man inte tänka på nu när det snart är sommarlov ju! ^^
Sen borde ni verkligen överväga att skaffa 5:an, där går alla bra program och dessutom ändras inte tv-tablån för att det är exempelvis 1:a maj.. xD

2007-05-05 @ 00:46:46
Postat av: Semlan

Ja, men sommaren gillar iofs inte jag, den är för varm..xD Men det tänker man inte på nu eftersom man bara har lovet i huvet.. Men sen, när man har haft lov i några veckor och värmen börjar gå mig på nerverna, då kommer jag sörja våren, men inte nu..xD
Ja, men det är ju lätt den bästa kanalen. "Vi får se", aja, vill du inte se dom bästa serierna så är det upp till dig.. xD
Haha, men jag vet ju att det inte gick bra!xD Jag presterade inte på min vanliga nivå och då är det inte bra.. :S xD

2007-05-05 @ 18:56:15
Postat av: Semlan

Japp, lovet är det som betyder något.^^ Ja, det är därför våren är min favoritårstid tillsammans med hösten, den är lagom varm liksom.. ^^
Äh, du får väl övertala dom då! xD
Haha Nej, det kan inte vara bra när jag vet att jag inte presterade på min vanliga nivå, då kan det bara bli dåligt... :S xD

2007-05-06 @ 12:04:10
Postat av: Semlan

Jo, hösten är visst en bra årstid. Kanske inte lika härlig som våren, men så kallt är det inte och dessutom är den mysig! xD

Jo, men det vill du, för 5:an är bäst.. xD

Ja, det kan ha gått bättre än vad jag trodde, men det kommer fortfarande inte vara tillräckligt bra och så spelar det ingen roll.. xD

2007-05-06 @ 22:33:04
Postat av: Semlan

Yes, fast det kan man ju iofs göra runt, men det passar bättre in på hösten.. xD

Nej du, det kommer du absolut inte vilja... ^^

Haha, jaa, det är väl iofs det viktigaste.. :P

2007-05-06 @ 23:08:43
Postat av: Semlan

Jepp, men idag drack jag faktiskt varm o'boy för jag blev dränkt av monsunregnet tidigare idag och frös så jäkligt.. xD

Hahaha, nej då, det är inget läskigt allt, det är heeelt smärtfritt.. .xD

Hmm, näe, det är typ bara matteläraren som har förvarnat oss om att hon kommer gå mycket på nationella... xD

2007-05-09 @ 00:15:56
Postat av: Semlan

Haha ja, det stämmer ju.. och för att det är gott också... :P

Hewhe jao,., xD

Nej, jag har inte varit nervös inför nationella nån gång, men inte går det bättre för detxD

2007-05-10 @ 14:52:06
Postat av: Semlan

Hahaha, men te är ju inte ens gott, hade inte vi kommit överens om det? xD Jo, det tycker jag med, men ibland är det riktigt gott med varm o'boy. ^:P

Haha jo, det har du iofs rätt i... Men det stör mig.. xD

2007-05-10 @ 23:01:10
Postat av: Semlan

Jahaaaaa, jag hängde inte med där då tydligen.. xD
Haha jaa, det kanske det gör.. xD Jasså? Jag åt rabarberpaj för inte så längesen. Inte för att det har med o'boy att göra, men ändå. .xD

Haha jaa, det kan jag hålla med om.. xD

2007-05-10 @ 23:43:35
Postat av: Semlan

Åååh, puuh, vad skönt att veta, jag var lite orolig där ett tag, att du skulle sluta tycka om mig. .xD
Näe, det var det inte.. xD Åååh, det ärså gött.. Förra veckan käkade jag blåbärspaj.. :P Undrar vad jag skall göra för paj nästa vekca då? äpple? xD Hahah var det läskigt? Vadå, var det en sådan där mördarrabarber? xD Fast jag fattar vad du menar, men ändå. xD

2007-05-11 @ 19:38:04
Postat av: Anonym

Haha ja, det är skönt, jag höll på att bli både blå oich grön av att hålla andan. .xD
Hahaha äsch då...xD Jaa, det är inget fel på blåbärspaj. Speciellt inte när jag gör den.. :P
Ja, men det måste ju finnas? Jag såg värsta mördarmasken idag på väg till skolan och då är det ju bara logiskt om det finns mördarrabarber också.. xD Hahah nej var du? Varför då? :P

2007-05-12 @ 00:10:39
Postat av: Semlan

Åh, men det säger du nu?! xD
Haha jao, det är ju iofs sant.. xD Jaa, det måste ha varit det alltså.. xD Hahaha okej, du är ju för rolig du... :P

2007-05-12 @ 17:07:04
Postat av: Semlan

Hhah jaa, de tär ju helt sant faktiskt.. xD
Haha jaa *veven* till dig Jossan för att du klarade det.. ^^
Hahaha jaa, men det är bra... :P

2007-05-16 @ 19:50:46
Postat av: Semlan

Mohaha jaa, jag är nästan värd en vev för att jag lärde dig något nytt.. -IGEN! xD
Ja, du börjar få så många vevar nu att du måste få svårt att förvara dom någonstans. xD
Ja, det är det verkligen. Jaa du, då får vi nog problem alltså.. xD

2007-05-18 @ 14:01:54
Postat av: Semlan

Mohaha, jäklar, nu börjar jag få ett lager med vevar här.. XD Det drtöjer inte länge innan jag inte ser golvet längre.. xD
Nja, kanske, men å andra sidan är vev=status och det får man aldrig nog av! hgahah.. MM, det är bra det. :P
Hahah nej, det tror jag inte.. :P

2007-05-24 @ 16:19:47
Postat av: Semlan

Hahaha jag vet,, xD
Hahaha jaam så det är nog bäst jag fixar ett stort kassaskåp eller nåt att ha dom i.. xD
Mohaha jao., är man en Einstein så.. xD Wohoo, en vev till! Vad ska jag lägga den nu då?! XD

2007-05-27 @ 21:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0