Puh!

Äntligen va man klar med allt jobbigt! Och bara för att jag har lust ska jag berätta om min dag nu^^


Först kom man dårå till skolan en timme tidigare för att kolla på sin betygskladd, och se om man ska ta bort nån kurs och sånt...krångligt det där xP

Sen hade man gympa, Anwar idag.. Puh, det va jobbigt kan jag ju säga xD Men han är väldigt bra faktiskt! Alla bah tycker han är för jobbig...men det är ju nästan som Korpen ju xD Härligt att bli svettig med mening liksom.. :P Och när vi gjorde armhävningar så sa han att det är någon/några som gör en katastrof, man bah hum, det är inte jag xD Eller inte xP

Sen va det lunch! Hela gänget kom, jag, Anna, Madde, Eric, Ida, och en som jag inte riktigt vet vad hon heter xD Seriöst, det blir skittrångt runt ett litet bord då xD Iaf, potatisen och köttbullarna va goda iaf.. Fast mackorna va godast ;D Som vanligt xP

Hm, efter lunchen och en lång rast va det dags för svenskan. Och jag hade äntligen mitt andra och sista tal ;D PUH! Snacka om att hyperventilera innan xD Men det gick visst bra, för Kristina satt med värsta smajlet när vi snackade betyg och sa att jag verkligen blivit bättre på att prata inför klassen xP Minns inte att vi haft så mycket sånt muntligt innan...men visst xD

Öhm, sen satt jag och väntade på att min pianolektion skulle börja. När den väl började (några som drog över på tiden vääääldigt länge -.-) så gick det hyffsat. Kunde bara spela melodin, men han va så förstående så xD Jag menar...fyra b-förtecken, och sen tre #-förtecken...hur rörigt blir inte det? ;S Men han tyckte iaf att jag har utvecklats väldigt mycket och fort under dom 2½ åren som jag spelat =D Men sista lektionen idag -"/

Och nu har jag bara softat och kollat på Bamse sen jag kom hem xD Men nu ska jag kolla på House =D


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0