Melody club och Timo Räisänen

Tidigare idag sa mamma att dom kommer hit 8:de juni ;D Alltså seriöst, hon vet och har koll på verkligen ALLT! :O Iaf..kul tycker jag! Att dom kommer hit alltså.. iaf Melody club, sen när jag hörde att Timo kommer också blev det inte lika kul längre xD Men det får man ta :P
Det värsta är ju att mamma också vill gå xD Trodde hon inte ens visste vilka det va ;S

Hur som helst, då är det ju en hel del som händer nu alltså^^ På torsdag är det massa som kommer till Nkpg, och så är det marknadsafton och allt. Och nästa fredag är det det här! Gött med sommarn! (:


image35  image36


Nananaa, nu är det snart ett extra långt avsnitt av American Idol =D xD

Hade gött och peace out!

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Kanske ses på imorrn i Nkpg, I'll be there :)

2007-05-30 @ 09:19:03
Postat av: Sara

MUNKDAL? HAHAHAHAA, ÄRRU DUM -.- munkfors bor jah i sörru xD nana, jaha..bollsporter på gympan är askul :D :D det där med tre planer har vi oxå ibland, fräänt. då ba när du börjar din gympa varje gång slutar jag..ska tänka på dig då (a) promise xD haha, HADE!! ooo timo är grym ju ;O sen eh, melody club liksom, hihi. yääääh. typ iaf men timo är så heet o han verkar vara sådääär snäll när jag såg han på tven en dag, jisses..detta kanske blev en lång kommentar detta med. men liksom jag bloggar varje dag *stolt bloggare* du borde så se upp till mig. hahhahaa. hejdå påre. :P

2007-05-30 @ 18:02:14
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Maria D

ÅH ska ocklså på melody club ;-) Vi kanske ses där :D

2007-06-06 @ 02:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0