Lite allt möjligt

Njaa, idag har la hänt lite dittan och dattan :P

Först och främst såg jag när jag duschade typ nyss att jag har väärldens finne på örat! :O Jag hade sett den innan med, men då va den inte så stor :P Nu är den stor och röd. Dessutom så kliar det massa i örat också xS Jag får verkligen finnar, och speciellt myggbett, på dom mest konstiga ställena ;O

Och sen så va det ganska kul xD Anna satt och bah "Josse, hur loggar man in på bloggen?" sen så hade hon glömt lösenordet också xD Hahaha, det va ganska kul...eller...väldigt kul xP
Sen så skrev hon om choklad :O Åååh såååå sugen =9 Marabou daim, vanlig mjölkchoklad...KitKat...CHOKLADCOOKIES!! :O Aaah! xD Har varit sugen på chokladcookies hela dagen ju :O


Ja, det va väl det.. Kan ju säga att jag hade det nästan kul i skolan idag också xD




image26


Kommentarer
Postat av: Sara

NEEEEJ, VA SUGEN JAG BLEV PÅ CHOKLAD!!!!!!! :O:O

2007-05-15 @ 20:09:14
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0