Lista med typ onödigt vetande

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Öhm...jag använder inte jackor inomhus xD Men typ en vit vindjacka.
2. Vad använder du just nu för skor? Använder inte skor inomhus heller xD Men när jag går ut blir det dom blå pumaskorna från Sölvesborg =D
3. Favoritfärg på kläder? Typ mest mörka färger. Grönt och brunt :P
4. Favoritmaterial på kläder? Bomull.. :P
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Va? xD Det går bra med dom kläder jag har på mig tycker jag.
6. Favoritaffärer? Hmm.. Gina Tricot blir det väl mest...och Intersport...tror jag det är xP
7. Favoritmärke? Märke? Har inte märkeskläder vad jag vet xD Fast iofs är väl alla märken men...aa...ni fattar.

GREJER
Vad har du för:
1.
plånbok? En svart :P
2. smycken? Typ inga
3. solglasögon? Typ inga xD
4. nagellack? Inte ofta jag har nagellack...men me like genomskinligt :P
5. mp3? En svart..:P Typ ams tror jag den heter
6. mobil? Sony Ericsson ...K500i t.o.m xD

BLANDAT
1. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Öhm...den är där nere...men tror det bara är cykelnyckeln...och Ismael xD
b) handväska eller liknande just nu? Hm...typ kameran och mp3:n...och extrabatterier till dom.
2.Vad är du beroende av? Eeh...choklad? Och datorn, och tv:n, typ :P Men jag kan klara mig utan, lovar (a)
3. Vilken sorts lypsyl använder du?
Labello...den gröna...och så har jag nån annan som jag inte riktigt vet vad det är egentligen :P
4. Vad tror du på? Tror väl på en hel del...tror House börjar snart :O
5. Vad köpte du senast? *tänktänktänk* Minns inte ;S Jo just det, köpte 10 frimärken åt mamma...och postade brev samtidigt xP
6. Har du nåt husdjur? Nopp!
7. Vad bor du i? Ett hus xD En villa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0