Killarna..

Okej, bara för att jag inte skrivit om i onsdags än så.. AI alltså xD

Dom sjöng ju jättebra och jätteroliga låtar ju ;D Värsta svänget blev det! Nog första gången man hörde så många låtar som man kände igen^^
En sak som jag tänkte på... Jättemycket soul och motown och gamla klassiker liksom. Så mycket sånna låtar hade dom aldrig sjungit i Sverige :O När dom får sjunga vad dom vill alltså. Då hade det bara varit nya låtar. Men det är kul, för sånna låtar är så sköna (: Haha =D

Och så han som sjöng "Feeling good" av Michael Buble. Jag har nog aldrig hört orginalet faktiskt xD Och dom som sjungit den innan, det har bara varit accapella...och det blir inte riktigt samma sak kan man säga...så det va kul att höra med musik till ;D

Kommentarer
Postat av: Jessica

eller *host*laddaner*host* men det har du inte hört från mig xD Hahah ^^

Åh kladdtårta, vad gott det lät!! Hur gör man det :O ? Är det ungefär som kladdkaka?

2007-05-05 @ 13:45:26
URL: http://mickstativ.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0