Hur många år är du i glaset?

Hahaha, minns när man gjorde så xD Satt och drack, sen skulle man gissa hur gamla dom andra va i sina glas xD Brukade ni göra så? Eller är det bara min skumma familj? ;S
Iaf så är det ganska kul med sånna gamla minnen ;D

Kommer också ihåg när man satt på fredagskvällen och alla kollade på tv ;D Och så hade vi läsk som vi drack med sugrör direkt ur flaskan. Och så gjorde man alltid bubblor tills dom andra blev galna xD Ååh, drack alltid den där Apelsin stilldrink. Var har den tagit vägen? ;S Minns ni den? Det va en vanlig läskeflaska, med svart etikett på som det stog apelsin på, och så va det en bild på en apelsin också xD Den va så GOD! Perfekt smak liksom (:

Med andra ord va allt så myyysigt när man va liten =D

Kommentarer
Postat av: Semlan

Hahah vi gjorde aldrig så i vår familj, men däremot i skolan. Fast då gissade vi inte varandras ålder, då tävlade vi om vem som var äldst.. xD Det var den gamla goda tiden det.. :P
Och nu börjar jag känna mig gammal här, det var ju evigheter sedan man höll på så.. xD

Åh, jag kanske kommer ihåg den där läsken, om det är den jag tänker på, då var den god.. ^^

2007-05-11 @ 19:45:17
Postat av: Semlan

Haha jaa, eller det var roligast då iaf.. xD Ja, men eller hur? Tiden går fööör fort... :S :P
MM, men jag tror jag tänker på samma.. ^^
Jaa, jag hade också velat slippa dem, men matten var ju inte så farligt i alla fall. xD

2007-05-12 @ 00:17:52
Postat av: Semlan

Haha nej, verkligen inte. .xD Den glopbala uppvärmningen som gör att tiden går fär fort menar du? hahaha jaa det är mycket möjligt.. xD
Ja,det är spikat.. :P
Haha nej, tiden går så fort så dom proven kommer bara svischa förbi.. ^^

2007-05-12 @ 17:12:04
Postat av: Semlan

Jao, det är är typiskt.. :S
Jaja, klart det låter logiskt... ^^
Haha jaa, vi kan väl säga det i alla fall.. xD
Ja och det är ju liksom jättefort.. xD Nu är ju alla i ettan avklarade i alla fall, bara resten kvar nu, men det går fort.. xD

2007-05-16 @ 19:56:39
Postat av: Semlan

Jag vet.. :S
Haha precis, vi Einsteins vet allt.. Nästan... xD Mohhaa YES, jag har en vev! xD
Ja, de tär ju inte svårt i alla fall.. :P
Jao, det tycker jag med.. ^^

2007-05-18 @ 14:05:06
Postat av: hanna

vi frågade alltid varandra i skolan under lunchen hur gammal man var i glaset! och senast jag frågade någon det var förra veckan!

2007-05-19 @ 01:34:02
Postat av: Semlan

Nej, precis.. :S
Haha nej då, klart du inte har.. Vi vet allt, men vi brukar säga nästan före, bara för att inte låta så självgoda.. xD
Hahaa jaa, jag borde nog köpa något att förvara dem i, ifall det börjar regna av dom menar jag.. xD

2007-05-24 @ 16:14:27
Postat av: Semlan

Haha jao, lite smått.. :P
Ja, vi Einsteins vet det, så därför är vi smarta som vanligt och lägger till ett litet "nästan", så uppstår inte sådana problem. .xD
Jaa, precis.. Jag måste komma på något bara.. jag funderade på ett stort kassaskåp, men jag har ingenstans att ställa det.. Men jag kan iofs bygga in ett kassaskåp i väggen.. xD Eller så uppfinner jag bara en förminskningsmaskin och krymper vevarna, så får de plats i en skolåda... hahaha.. Är man Einstein så.. :P xD

2007-05-27 @ 21:16:58
Postat av: Semlan

Hahaha ja, jag vet.. xD Det är ju därför jag använder det. xD
Hahaha jaa, men alltså, det skulle ju bli väldigt jobbigt till slut, när sopsäcken växer, man kommer ju inte roka dra fram den sen ju. .xD Hahaha jag vet, det är därför det är på tiden att jag gör det nu då.. Jag aknske får gå ihop med några av mina Einsteinkompisar, så går det kanske fortare.. xD

2007-05-28 @ 17:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0