House (:

Hehe, idag har det varit två avsnitt med House. Ett från säsong 1, kl 17.55, som varje vardag. Och ett från säsong 2 kl 21.00. Me like mucho (: Men det ena hade jag redan sett jöööh ;S Jag blir helt förvirrad xD När dom visat alla avsnitt borde dom väl inte börja om från början igen? ;S Då kan det ju hålla på hur länge som helst!
Hur som helst, spännande iaf xD

Dessutom så hörde jag att det blir ett extra långt avsnitt av AI (: Tjoho liksom! ;D Hur ska jag orka upp imorrn? :S xP

Nananaa, meeen, ehum, vilka är era favoritprogram? :P

Kommentarer
Postat av: Semlan

Vad är AI för nåt? :P
Jag har iaf väldigt många favoritprogram, fast antingen tittar jag inte på dom eller så går dom inte för tillfället.. xD Det absolut bästa är ju iaf CSI Las Vegas, sen kommer typ massa annat som Veronica Mars, Numbers och Desperate Housewifes.. xD Och för många fler efter det.. xD

2007-05-09 @ 00:18:28
Postat av: Semlan

Jahaa, okej.. xD
Nej, jag vet, och dui yhar verkligen missat nåt, alla dom bästa serierna går på 5:an ju.. :P Fast Numbers gick iofs på 4:an och Veronica Mars på 2:an, men aja.. xD
Ooou, status! Nej, men man kanske inte ska kalla den bra, men den är liksom tragisk och fängslande.. ^^
Haha okej, det i kombination med att folk är alldeles för utseendefixerade.. xD Nej, men allvarligt, jag blir störd på det, det är ju ändå insidan som räknas i det stora hela... ^^
Haha ja, vi är experter på att få det långt. .xD

2007-05-10 @ 14:55:36
Postat av: Semlan

Tycker du? ÅÅååh, jag älskar Numbers, det är nästan grymmare än CSI, men bara nästan.. xD Haha ja, det är ju bra du är medveten om det iaf.. xD

wohoo *veven* xD Ja, fast nej.. Men jag tänkte liksom att eftersom den är så tragisk och deprimerande så är det lite fel att kalla den bra, för den är ju tragisk, men liksom, den är... bra.. xD

Jadu, det undrar jag med.. Åh, jag fattar inte sånt, att vissa måste följa modet till punkt och pricka, man skall väl ändå ha det man tycker är snyggt? Ja, det där är ju väldigt onödigt kan man tycka. Sen iofs är alla perosner olika, men jag tror på naturlig skönhet och sen är det insidan som räknas och jag blir verkligen störd på utseendefixeringen.. :S Haha jag funderar med på det.. xD

Hahah jag vet, vi är jättestimmiga just nu.. xD

2007-05-10 @ 23:06:33
Postat av: Semlan

Jaha okej, jag är typ kriminalfreak, älskar kriminalserier.. xD Okej, Scrubs har jag aldrig sett, vilken kanal går det på? 3:an va? Haha ja precis. xD
Ja precis, vi förstår varandra och det är det viktigaste. .xD
Ja, det kan jag hålla med om, en egen stil är roligare.. Jag typ blandar massa känns det som, köper det som är snyggt helt enkelt.. Jao, det kanske skulle passa dig.. xD
Precis min åsikt, bra att du håller med.. xD Hahaa djupt? Den var bra den.. haha xD
Hahaha nej, det skulle inte jag heller orka om jag var du.. xD

2007-05-10 @ 23:48:04
Postat av: Semlan

Jodå, det gör det, 5:an har typ allt, men kriminalserierna är ju dom bästa ju.. xD Okej, jag har inte 6:an.. :S

Jao och det är ju skönt.. :P

Yes, det blir mycket lättare då, när man kan välja mellan allt.. :P Hahaha nej, precis.. Det blir bara negativt då ju. .XD

Nej, och det är ju tur för dig.. xD


2007-05-11 @ 19:40:53
Postat av: Semlan

Hahaha, men det är ju för att dom är bäst ju... xD Wohooo status och *veven* till Jossan för det.. xD Haha, jao det är möjligt, vi har ju massa utländksa kanaler också där den kanske går, det vet man ju aldrig.. xD
Jepp, variation är det bästa.. :P
Hahaha är det inte vill, vågar och kan? :P
Glömde jag skriva namn på min förra kommentar förresten? xD

2007-05-12 @ 00:13:39
Postat av: Semlan

Ja, det finns många bra program, men kriminalserierna är fortfarande bäst.. xD Ja jag vet, det var därför jag gav dig en. ^^ Haaha jaa, jag fgår nog ta och göra det. xD
Yes, helt min mening.. :P
Haha ja okej, men det var ju klyftigt av dig att lista ut det.. *veven* till dig för det. :P

2007-05-12 @ 17:09:23
Postat av: Semlan

Joo, det är dom visst det! xD :P
Jag veeet, man är väl ingen Einstein för inget heller. xD Haha ehm, jag har hunnit kolla det än, men jag ska göra det sen.. nån gång.. xD
Wohoo *status* till Jossan för det! xD

Nähä gör hon? Mohahaa, dom kanske har fått inspirationen av mig då.. xD

2007-05-16 @ 19:53:31
Postat av: Semlan

Haha jaa, det är nog ganska uppenbart.. xD
Hahaha jo, det är klart man vill.. :P
Haha jaja, jag har inte 3:an i vilket fall som helst och jag pallar inte kolla upp om det går på någon av våra utländska kanaler.. xD
Wohoo :P
Haha jaa, skiiitläskigt verkligen. .xD

2007-05-18 @ 13:57:13
Postat av: Semlan

Mmm.. XD
Haha neej, jag har sagt hela tiden att jag inte har trean... Däremot har jag sagt att jag ville ha den för att hockey-VM går där.. xD
Jaa precis.. Det har alltid bara varit jag.. Dom måste ju ha snott namnet ju! Jag har patent på det namnet, jag ska stämma dom! xD

2007-05-24 @ 16:12:22
Postat av: Semlan

Hahah neej, jag gillar INTE trean, det enda som är bra med den kanalen är hockey-VM.. SVT borde överta dom rättigheterna tycker jag.. xD
Nej, där sa du något, men jag har ändå patent på det namnet för det var jag som började använda det först.., xD

2007-05-27 @ 21:20:18
Postat av: Semlan

Ja, eller i alla fall på en kanal som är tillgänglig för alla. TV4 tex, de är ju pengakåta, och ishockey-VM drar större publik än fotbollen gör, de borde sadla om.. xD Ja, jag vet, det är något tjosan med rättigheterna, det tycker jag är dumt, det är väl smartare att sända sådana tävlingar så att alla kan se det.. Kan man ju tycka.. ^^
Ja, men hon gav det ju till mig, jag sökte patent på namnet och jag fick det.. hahaha. xD

2007-05-28 @ 17:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0