Helgen

Okej, har varit en hel del i helgen nu^^ I fredags va jag och mammsen i Norrköping och kollade studentkläder ;O Hittade egentligen inte så mycket. Men en jättejättefin kjol som jag nog ändå inte kommer ha då xD En vit med små ljusgröna blommor på xP Från Vero Moda. Och...ehum...ett vitt linne...och en beige BH xD Från H&M.
Och så såg vi värsta stället med italiensk glass :O Det måste jag prova när jag är där nästa gång xD Typ rix fm :P

Och i lördags va vi i Linköping xP Pappa va med då också :P Träffade hela gänget och barn och hela faderullan xD Åt grekisk kycklinggrej och såå.. Sen fick jag en ny mobil...kamera och allt vettni, värsta cool jag är nu xD
Sen gick vi iaf till Ikanohuset och gick där. Hittade ännu mindre än i Norrköping xD Men en vit tunika iaf.. Och så en grön och vitrandig tröja från Intersport...eller så va det Team sportia :P Man blandar alltid ihop dom där xP



Men vi hittade inga bra hudfärgade trosor xP I värsta fall får jag ta mina med igelkottar på och vända ut-o-in xD Och så måste jag ha några skor.. Antagligen slutar det med att jag snor Annas vita ballerinas xP

Kommentarer
Postat av: sannnaa

HAHAHA meeh jag tkr fan nästan att han var sötare innan (a) nu e han så jeffla stailad eller hur fan det stavas xD
lala, KAN DU NT LÄGGA IN BILD PÅ KJOOLEN ? :D(a)

2007-05-20 @ 21:43:12
URL: http://sannaraushed.blogg.se
Postat av: Sara

haha, nej jag vet int eom han kmr tilll örebro men jag vill (a) för då kan jag åka dit xD haha.
yeeeah, snygging (a)

2007-05-20 @ 21:43:18
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

hahaha, yeah danny (Y) nerrå (a) gillar typ inte han ens "/ inte längre iaf. typ, eller jag vet inte, han är okej x) muu, haha. iam hot :D :D hur mås det idag? :)

2007-05-21 @ 19:58:47
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0