Finspånga marken

Ja, det är väl marknaden som är det största vi har här i Finspång xD Eller nåt xP Hehe, det är nog aldrig så många på samma plats som på marknaden :P Och det va ganska kul när jag cyklade hem...för nu reparerar dom ju skutenbron också...xP Iaf, så va det massa bilar där, värsta kön xD Och precis vid ån...vid järnvägen...där stog det massa bilar parkerade. Man bah OMG! Och jag som tyckte att det va mycket häromdan, när det va kö med fem bilar xD



Hur som helst, det blev en jättesöt svart väska med en ko på xD
En present till mamma på mors dag...schhhh, får inte säga xP
10 par strumpor
Och så godis såklart! =9 Tre remmar, vanilj & jordgubb, bara jordgubb, och cola ;D
Och marknadsgodis också... nougatgrejs, och mintgrejs =D



Ja, det va det, och nu är jag jättetörstig efter godiset xD Och jag är törstig för att det va så VARMT! Plus att jag måste äta mat xP

Kommentarer
Postat av: Frida

Svar: Jaha, äsch då. Förut låg alla uppe där, men det kanske är för att dom har gjort så sjukt många nu så att alla inte får plats eller nåt :P

2007-05-25 @ 16:22:35
URL: http://rox1.blogg.se
Postat av: Sara

Du jossan om jag tänker efter tror jag jag har det klippet på datorn, så om du är riktigt snäll nångång så kan jag skicka det (a) nana. haha. va skrev du mer? minns inte, haha. tjarå xD

2007-05-25 @ 16:57:02
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

btw, hallå bor du typ nära chrissy? :O om du vet vem det är xD

2007-05-25 @ 21:39:26
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0