Dagens bravader

Bara för att jag måste skriva lite innan jag lägger mig ;P

Idag har väl egentligen inte hänt så mycket.. Först kultur, känns som man gör gaanska mycket onödigt. Plus att det ska in massa grejjer och lärarna klagar på att vi har så lite tid. Varför kan vi inte då bara strunta i det onödiga? ;S
Sen lunch...tacobuffé (: Det bästa på hela dagen...typ ;P
Sen va det religion, typ ingen där. Men på nåt sätt kommer alltid Niklas gående förbi mig ändå ;S Alltså jag satt i biblioteket xP Hur som helst, hann komma en bit in på nästa arbete *stolt* ;D
Sen åkte jag hem :P

Har inte hänt så mycket mer.. Tittat på tv och ätit mat när jag kom hem. Ofokuserad och loj xD Tror jag ska spy när som helst. Uscha! Illamående är typ det värsta tror jag :O Och när man har ont i halsen :P
Hur som helst...sen gick jag till Anna och hjälpte med matten. Tog sjukt lång tid :O Eller så va det vi som va flummiga xD Så försökte dom göda mig också.. massa mosade mumsmums i en smörask, och så rulltårtebakelser xP

Nä, nu måste jag sova. Börjar få ont i huvvet också ;S Inte långt kvar till helgen nu heller!

Kommentarer
Postat av: Sara

NEEEJ, jag menade att VI du och jag Josefin har idrott på SAMMA DAG!! xD haha, trög boll xP tss*

japp, du var sjut het, så himla avis alltså.

KOM TILL STHLM (A) (L)

2007-05-10 @ 13:20:16
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

haha, jaharu, skyll på de gör de xD hahaha.

meeeh de fatta jag faktiskt, eller? xD haha, jorå men endå, det är ju bara att du målar dig kul xD hahahahahaha !!

ja försök, wiie wiiie.. japp på fredagen (a)

2007-05-10 @ 14:03:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

haha, josefin simson då xD mahahhaa.

oh gud va sent du la dig, gick du upp o gick i skolan då? eller har du vart ledig? :O :O

2007-05-10 @ 14:26:20
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0