...

Okej, bara för att jag hann göra en bild förut, när jag hade tråkigt, så lägger jag in den nu xD Det blev på Darin xD Så ni behöver inte kolla så noga om ni inte vill :P


image38


Öhm, nu ska jag väl typ sova, ska upp 8 imorrn.. Börjar dagen med svenska, och glass och allt vad hon tänker rusta upp med xD Vill ju säga ett ordentligt hejdå innan vi slutar...plus att det är hennes tur att hålla ett tal nu. Kan ju bli ganska intressant xD

Annars så har det varit ett ganska intressant avsnitt av American Idol ikväll xD Hehe xD Tycker Blake är cooool ju 8) Honom ska jag nog göra en bild på nästa gång jag får ett sånt ryck :P Chris Richardson va också jättebra idag tycker jag! Man satt verkligen och fokuserade på honom juh xD Och Haley va också bra idag! Eller...röstmässigt va det väl inte kanon, men när nån gör ett riktigt bra scenframträdande så tänker man ju inte på det..^^ Jättebra igår också för den delen.. Eller, liksom, en sån närvaro! För att inte tala om Jordin! ;O Hon va också jättejättebra igår! Och Phil har varit bra både igår och idag xD Fast bättre igår. Idag försvann liksom hans röst lite i allt ljud.. :P

Jaojao...näe...det får vara nog för idag. Nu kom Anna precis in genom dörren...I want my camera back now xD


Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

jorå, men Darin gillar vi inte (a) hahaha. nerrå. xD ehm, du går in på youtube o det klippet du vill lägga upp & där på höger sida finns det en kod som heter "Embed" den linken kopierar du in till din blogg där det står "hmtl" (tror jag) o där kopierar duin embed texten o sen uppdaterar du (a) fatta du? :D :D MEN BILDEN PÅ DIG VA SÅ FIN SÅ!!! :D

2007-05-31 @ 18:33:35
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Svarade jag på ditt inlägg? I don´t remember. Men iaf så lycka till att hitta det! Och du vet ju vem som är jag *host* haha ;) Om du har tråkigt så kan du alltid göra bilder eller bloggbild till mig :D Kanske frågar dig sen,höhöh

2007-05-31 @ 19:19:18
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0