Vilken vecka!

Alltså jag säger bara "..." är helt mållös ;O Vilken vecka det har varit, jag är helt slutkörd :O Ska bli sköööönt med helg (: Okej, men då berättar jag då om allt som hänt då.

I tisdags, mitt i gympalektionen, så kommer Gösta (rektorn) in. Det va boxning...kul för en gångs skull liksom xP Så kommer han där och stör, och säger "Jag söker Josefin", och alla blir helt tysta xD Man bah OMG, jag? Och det va jag, han sa bara att det handlade om mitt projekt (jag håller på med att ta kort, och ska ha en utställning på måndag) så jag fick gå mitt i lektionen och byta om och blaha blaha. När jag kommer upp till expeditionen så va det två tv-människor där och tog kort. Fattade först inte att det va tv, eftersom dom tog kort xP Men sen, jag fattar ine hur, övertalade dom mig att va med framför kameran. "Du och jag kan väl prata lite framför kameran?" Jag bah eeh nej, helst inte, men så plötsligt va jag där ändå :O Och det va ju öppet där vi filmade, så kom massa människor förbi och kollade xD Det va ganska kul när vi väl höll på måste jag erkänna xD Men när det va över va det bara ångest kvar. Det kommer ju faktiskt sändas, på lokalkanalen visserligen, men ändå!! På ett sätt känner jag att jag måste se det, för att liksom kontrollera att det blev bra, men jag vet att det kommer va hemskt, min darriga röst (för jag va ju faktiskt lite nervös ändå) och mitt fula fejs. Dessutom sa ju typ alla att det där måste vi hålla utkik efter och alla pratade med mig. Vadå skumt? xP

Och i onsdags, studiedag och allt, gick jag upp 8 för att sätta upp alla bilderna i biblioteket. Fatta, STUDIEDAG, ingen sovmorgon där inte ;S Men min handledare och en annan lärare som skulle hjälpa mig hade inte tid nån annan dag xP Så det blev så. Och både Folkbladet och NT kom och intervjuade mig. Och tog massa kort på mig...samtidigt xD Och där stog jag...kände mig pinsam. Men det va också kul...när vi väl höll på. Och samma sak här...efteråt va det bara ångest ångest ångest!

I torsdags, igår alltså, va jag med i Folkbladet. Alla lärarna bah "Jag såg dig i tidningen idag" Man bah noooooo!!, men så va läget...och när jag kom hem hade mammsen och pappsen köpt den ;S Alltså bilden, jag säger bara det, bilden. Huha! Jag såg ju hur dum som helst ut...kunde bara inte titta på den! Så la en handuk över den när jag läste texten xD
Dessutom va jag tvungen att sätta upp lappar om utställningen i alla affärer ;S PINSAMT! Men inte så många som kollade på en liksom...så sååå farligt va inte det.

Idag har det iaf inte hänt nåt sånt speciellt. Imorrn kommer antagligen artikeln från NT xP Och just det...jag sändes typ precis från lokalkanalen. Va tvungen att gå därifrån redan innan jag sändes ;S Men mamma gjorde mig liet lugnare...sa att det ine va alls mycket med mig^^ SKÖNT säger jag =D Jaja xD

Alla har liksom hållit på och bah ååh va kul och sånt hela tiden. Typ ingen fattar nånting av hur det faktiskt känns :O Jag har aldrig varit med i varken tidningar eller tv, och nu är jag med i båda, på en vecka!! :O :O Helst sjukt är det. Och sån ångest som jag haft hela veckan, alltså det måste va därför som jag är så TRÖTT!!! Ångesten tar verkligen musten ur en. Den här veckan har känts som flera veckor :O Men efter det här kommer nog allt gå tillbaka till det normala igen^^ Jag har iaf kommit i underfund med att kändisskap är nog allt annat än vad jag är gjord för xD

Nu ska jag kolla på Let's dance, så bajbaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0