Vernissagen

Iiiih! Det här blir nog det sista jag skriver om den här skiten xD Alltså...fastän det är kul så blir man ju trött på det efter ett år xD Vet inte om jag kan gå omkring normalt i bruksparken längre xD

Men men...det jag skulle skriva om är väääärldens sötaste lilla gumma som kom^^ Jätteliten och rynkig va hon^^ Och just då va det bara två där...hon och nån högt uppsatt person xP Och så jag såklart ;D Och hon pratade på om Lidl, och att det va så skräpigt där. Och att folk inte borde få skräpa ner sådär. Och att i Polen, där får man böta 5 rubel om man slänger nåt på gatorna xD Men det va liksom inte sådär argt och typiskt gamla tanter :P Aou...iaf xP Sen så frågade hon om jag sålde korten, för det va ett som hon ville ha^^ Det va ett med massa höstlöv på...vet inte säkert vilket det va. Men hon berättade iaf att hon brukade gå där och sparka i löven som liten^^ Iiiih, hur söt får man bli!!? Skitgullig^^ Men jag sa att jag inte visste om jag kunde sälja bilderna...har inte så stor koll på det där...och...jaa...xP Får liksom jag pengar på det, eller tjänar skolan på det eftersom det är ett skolarbete? xD HAHA, det va det första jag tänkte på xP Nävars men...aa...iiih söt va hon iaf^^ Tänk liksom att jag hade valt en plats som hon hade så starka barndomsminnen till ;O Vet inte hur jag ska förklara det...men jag fick nån speciell, underlig känsla då som jag inte riktigt kunde sätta fingret på. Det va liksom...mäktigt.

Jaja, nu börjar det här bli djupt xD Och det låter mest bara fånigt om jag ska försöka förklara nåt som inte går att förklara xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0