Värme och påsklov

Såhär varmt va det minsann inte förra året vid den här tiden. Då va det fortfarande snö ute ;S *burr* Allt bra tur att solen kom tidigare i år =D Härligt! Man kan liksom va ute i bara tröja. Sensation! ;D

Och så är det påsklov nästa vecka =D Ännu bättre. Dessutom har nästan den här veckan också varit som lov...har typ inte hänt nånting ju. Fast inget mig emot (a) Och jag tror inte jag är ensam om att tycka så heller xD

Och igår och idag har det varit äggmålningstävling i biblioteket här i skolan (: Fast hann knappt med det "/ Men ett ägg målade jag iaf...lite snabbt. En ful liten kyckling. Skulle ju måla en rosa elefant också...men det blev inte så. Alldeles för litet bord man får sitta runt ju! Får ju inte plats! ;S Nä, nu ska jag nog ta mitt ägg och gå tror jag ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0