Storkalas..

Ja, i lördags va det alltså storkalas xD
Bara för att nämna alla så va det.. mamma, pappa, Anna (som va födelsedagsbarnet xD), Eva (med familj; David, Isac och Molle), Kristoffer, Jonas...och så jag såklart xD Det va lite marigt att få plats runt bordet alla, men visst gick det xD

Eva och co kom typ vid 10 på morgonen...och läskigt nog va jag vaken xP Sen fick dom för sig att kolla på min utställning, men jag följde inte med xD Pinsamt ju :P
Jao, så va det la dags för mat..(; Kommer inte ihåg vad vi åt xD Men åt gjorde vi xP Och så sitter vi och pratar massa där runt bordet ;D Bl.a om pappas och Kristoffers dumheter dom gjorde under ungdomen xP Helt sjukt ju, det är värsta undret att dom sitter här idag, lovar! Sen drog vi massa dumma skämt, några roliga också xD Ganska kul faktiskt^^ Jaa, sen så fortsätter vi prata i vardagsrummet xP Fast då blir det ishockey ;O Man bah kuuul! xP
Hihi, så då, medans dom pratar tråk, så gör Eva ett legohus till mig, som jag ska bo i när jag flyttat hemifrån xD Haha, skitsnyggt ;D Men inte klart än :P
Sen så gjorde jag chokladbollar till fikat xD Min specialitet^^ Så tragiskt! xP Och så fikade vi till sist^^ Alltså det kändes som rena rama julafton xD Blir helt övergödda ju :P Men det va gott ;D Bullar och chokladrutor och kex^^ Och så mina chokladbollar förstås ;D Och så får jag inte glömma paketöppningen...som va nånstans där i svängarna xD Inge kul ju...hon visste ju precis vad hon skulle få xP






1. Eva och Molle^^
2. Isac
3. Molle xD
4. Anna och Jonas...presentöppning :P
5. Eva och David...fråga mig inte vad dom gör xD
6. Några duplogubbar som jag nästan hade glömt ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0