Presenter

Idag har jag fått min sista present för iår tror jag nog^^ Fyllde i slutet av januari...men typ hälften av alla paket fick jag i efterskott^^ Det är ju faktiskt roligare...att få det mer utspritt. Och speciellt eftersom jag fyller precis efter julen och allt :P
Jaja, här följer iaf en lista på det jag fått ;D

* ett mörkblått fint bedset från IKEA (som jag har i sängen nu)
* en hjärtkudde (som jag också har i sängen)
* ett svart och grå -randigt nattlinne (som jag använder nu)
* jäääättesköna trosor och strumpor xD (som jag också har använt)
* en Darinkonsertbiljett (som jag redan har använt!)

det va från familjen :P

* Paradischoklad (som tyvärr tog slut alltför fort)
* en Bamsedvd..."De första äventyren" (och ja, jag har kollat på alla avsnitten redan)

jao, dom fick jag från syrran och hennes familj.

*från bästaste kompisen Anna, ett blått linne (som jag faktiskt inte använt än xD)

* och så idag...från fastern min...en marabouchokladkaka =9 (som jag REDAN har ätit upp ;S)

Och lite pengar som jag kan använda till vad jag vill ;D Har jag säkert också redan förbrukat xP
Jag tror iaf att det där va allt...återkommer om jag kommer på nåt mer xD Va ju länge sen liksom^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0