Nkpg

Okej, jag va i Nkpg i lördags iaf ;D Känner mig duktig. Men nu ska jag berätta hur det va :P
Jag kom iväg 12 från Finspång...eller aa, drygt 12. Hade precis kommit hem från Ljusfallshammar då...så jag va lite trött...inte så trött som jag trodde jag skulle va, nästan pigg faktiskt :O Men hann äta lite och sånt innan jag stack iaf.
Så när jag kom fram till Nkpg så hade visst allt blivit fördröjt...och Magnus Carlsson hade inte sjungit. Så det stog massa där och väntade på honom. Jag ställde mig där xD Det va jättevarmt :O Så kom han iaf, sjöng "Se mig", "Lev livet" och så "Live forever" såklart ;D Haha, han stog där och försökte få igång publiken, men alla va helt sega, stackarn xD Sen följde en låååååång signeringskö, så jag ställde mig längre fram :P
Så va det modevisning :P Jag kommer inte ihåg vilka det va...men dom sjöng iaf, och visade upp kläder xD
Sen kom Sebastian (: Han sjöng "Words and violence" och "When the night comes falling". Försökte också få igång publiken, haha, gick inte bättre för honom :P Han tyckte iaf om Norrköping^^ Och antagligen är det inte nåt han säger överallt...eller...det gör han säkert, bara att det bara är det här som är äkta xD
Sen så köpte jag hans skiva^^ Och det gjorde massa andra också, världens kö liksom :O Men till slut kom man fram. Då gick allt jättefort ;O Han frågade inte ens vad man hette, utan skrev bara sin autograf ;S Men men...det va kul ändå. Fast jag skulle ju hälsa från mamma och Anna, och säga att vi tyckte hans låt va bäst i MF :O Jaja..(;
Sen gick jag runt lite här och var, köpte godis och så xD Sen kom pappa och skjutsade hem mig ;D

Innan så sjöng Book och Jimmy...men dom missade jag :O "/ Dom märkte säkert ingen skillnad, men det gjorde jag iaf. Haha, men det va roligt ändå (:





1-4. Det va la från modevisningen :P
5-6. Sebastian...när han sjöng och signerade :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0