Minnen..

Igår natt låg jag i sängen och lyssnade på musik i mp3:n.. Först låtar från förra årets Melodifestival. Iiih dom va så bra det året. Typ "Don't try to stop me" haha, va typ den enda som tyckte om den ;S Och Kuddkrig xD Så sköna^^
Och sen, iiih, låtar från Idol 2005. Aou, Måns och Ola <3 Så fick jag en sån konstig känsla när jag lyssnade på dom liksom...kan inte riktigt sätta fingret på det... Sen när Ola började sjunga "Kom igen Lena" aou, det går bara inte att låta bli att le när man hör den =D Så fick man värsta flashbacken^^ Han kom ut där på scenen med den där utstrålningen (: Iiih *hoppar upp och ner* =D Sen hela hans skiva också. Aouu, Rain <3 Haha, fatta hur mycket jag lyssnade på den när den kom som download xD Fick bara en sån där värme i hela kroppen (: Underbart! Samtidigt så saknar man den tiden. Vet inte riktigt...men när jag hörde den va det mest underbart bara^^

Nä, nu ska jag spela lite Super Mario tror jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0