MF i Norrköping

Ja, det gick ju inte så bra när dom skulle till Lkpg...eller, för dom gick det vä bra, men inte för mig xD Så nu kommer dom till Nkpg...precis samma finalister, på lördag :P Iiih, det är inte säkert att jag kommer hinna i tid, men jag ska försöka ;D Va ju så dum ordning på dom xP Och så dum tid...liksom...kl 12 börjar det ;S Men vi får se (: Orkar inte ha några förhoppningar, för då blir man liksom alltid besviken "/
Men hur som helst...jag återkommer nog på lördag eller söndag ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

wohi du har blogg jossan ;D men vi är endå bästa bloggvänner va ? xD höhö :P

2007-03-25 @ 18:05:04
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Josefin

Hihi! Ja KLART vi är det Sara! =D Va btw länge sen vi skrev med varandra ;S

2007-03-27 @ 15:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0