Melodifestivalfinalisterna

Tjoho! Anna Book, Magnus Carlsson, Sebastian och Jimmy Jansson kommer till Linköping på Söndag (: Och gissa vem som vill dit då? Jo jag!! Fast det är bara dom två sistnämnda jag vill träffa^^ Men ändå =D Det ska börja 12.00 och slutar 4 om man ska tro dom rätt xD Problemet är bara...att jag hittar inte i Linköping xD Men det är väl inget nytt...hittar ju ingenstans förutom i Finspång xP Men jag har aldrig varit själv i Linköping...så lite läskigt är det allt. Dessutom så är det ett byte på den bussresan...både dit och hem :P Och jag har ingen aning om var man byter, och vart man ska gå eller nåt xD Man ska ta nåt pendeltåg, hey, vet inte ens hur ett pendeltåg ser ut xD Men det ska nog gå braaa^^ I hope (a) Jag vill iaf åka^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0