Martin och Cecilia

Wohoooo! Så det blev brottaren som tog hem det till slut (; Det trodde jag inte i början faktiskt...fast det brukar man iofs inte tro så..:P Hhe, hejjade på dom först och främst för att Anna hejjade på Tobbe och Annika xD *skadeglädje* Så är jätteglad nu ;D Men dom va faktiskt grymma!! :P Tobbe och Annika också.

Deras shownummer va ju allra bäst! Inte trodde man att Martin kunde breakdansa heller, fick värsta choken (a) Men kul med discotema...det blir man glad av^^ Blev ju glad av Markooliotemat också xD Speciellt när Tobbe inte fick av sig byxorna xD Stackarn^^ "Det va första gången jag hade problem med att få av mig byxorna", sååå klockren! ='D
Annars så va deras samba bäst. Hehe, Tobbes sambaröv, hett hett xD
Fast jag tänkte på en sak...förra året, på shownumret, då blandade dom ju flera olika danser...det är ju snäppet roligare! Minns Måns och Marias Bondtema^^

Men då är det väl bara att gratta både Martin och Tobbe då! Det är ju ingen förlust att komma tvåa ju!
Grattis! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0