Idol i New York!

HAHAHA, det här avsnittet va kul x'D
Ian, hha, han den första xD Han va ju bäst, va jag garvade xD Sååå självsäker, och när han gick omkring där på stan och bah "jag är nästa American Idol" x'P Och när han dansade xP Hade varit med i det där dansprogrammet också, haha ;D Sköning!..

Iiih, och den där lilla tjejen, som egentligen inte va så liten, men ändå ;O Hon va ju ändå 19 år...då bestämmer man väl själv :P Iaf, sååå söt. Hon va kanske inte sååå bra, men så söt. Hade rymt bara för att sjunga, och man såg verkligen att det va det hon ville. Och sen när dom sa ja allihopa, iiih. Och när dom ringde hennes pappa xD Stackars lilla flicka, va helt orolig ju^^ Pappan verkade iaf glad...om han inte bara sa det för att han va i tv xD Aaah, men det va ju sånt rörande ögonblick (':

Och så dom där kompisarna! Man trodde inte riktigt dom skulle va så bra xD Men dom va ju grymma båda två! Fast tyckte också att den som sjöng sist va bättre än den andra :P Fastän hon inte va lika skolad xD Så kul också att dom får gå in två samtidigt i Amerika^^ Fast jag skulle nog bli mest nervös av det, men ändå xD

Aouu, men den där roliga som bah "Wohoo, I'm unic", henne såg jag aldrig :O Va hon med ens? ;S Tror inte det...för jag va bara borta små kortisar xP

Aah, men Ashanti då, så synd om na! Hon ville verkligen gå vidare. Och hon va ju inte så dålig. Men hjälp, när hon tog den där jättejättehöga tonen xD Trodde öronen skulle sprängas eller nåt xD Men men...sånt är livet helt enkelt! Hon kommer säkert försöka igen...hon va ju verkligen desperat! xD Att man kan säga massa sånt pinsamt när man är desperat! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0