Darin i "Stina!"

Iiih, idag...eller aa, ikväll...va Darin med i premiären av Stina! =D Satt där några minuter över 8...så kom han inte förrän typ halv 9 xD Men men...det va det verkligen värt kan jag säga (: Iiih han är så söööt den grabben^^ Först kom han där mitt i publiken, och sjöng "Everything but the girl", ny version och allt, sketabra va den! =D Sen gick han och satte sig hos Stina^^ Dom pratade inte riktigt om vad man annars brukar prata om liksom...så det va jättekul^^ Han pratade om sina fans, Kurdistan och typ lite sånt xD Läskigt nog minns jag inte så mycket av det :O Men jag spelade in det^^ Så kanske lägger till lite här när jag fått en uppfräschning (a)

I Kurdistan vet dom iaf vem han är^^ Lite coolt sådär, dom kanske inte känner igen honom, men nämner man hans namn vet dom flesta vem han är^^ Och så sa han att han va där i somras, men egentligen skulle bara hans mamma iväg, så han skulle vinka av henne. Men dom fick reda på att det fanns en biljett kvar, så han åkte med xD Utan kläder eller nåt xD Hahaha, det va kul^^
Sen så sa han att fansen inte tar typ smygkort på honom på stan, utan dom går fram och frågar om dom får ta kort^^ Det är bara föräldrarna som tar i smyg xD Aou, så gölligt^^ (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0