Andra dagen i Seattle

Japp, det va dårå igår som det sändes...men hinner inte blogga direkt efter...så det får bli såhär xD
Helt otroligt!! 7 stycken som gick vidare från Seattle :O 7 st!! Så dåligt är det inte ens i Sverige...och dom är ju ändå fler som kommer på auditionerna i Amerika xD Det lät iaf som att det bara va 7 i hela Seattle...men det kan varit 7 andra dagen :P Vet inte riktigt faktiskt xP
Hur som helst...
Red, HAHAHA x'D Han va sååååå kul^^ När han började sjunga liksom...värsta, hurm, falsetten och höga tonerna xD Det va ju helt omöjligt att hålla sig för skratt. Alltså...stackars juryn säger jag bara xD
Och så dom första...han med dom uppspärrade ögonen som såg ut som en apa^^ Så synd om honom. Men hans tjocke kompis va ju faktiskt riktigt bra! Lite Ville över honom...inte direkta Idoltypen, men bra ändå liksom ;D
Iiiih, och hon som va så LÅNG! Helt sjukt! Drygt 2 meter med klackar. Jag menar...varför hade hon ens klackskor på sig? xD Läskigt va det. Och när hon stog bredvid Ryan, programledaren. Värsta mini^^ HAHA. han är så söt ju tycker jag ;D Och sen bredvid giraffen va det ju värsta nivåskillnaden xD
Sen måste jag kommentera den där grymma tjejen också ;O Jordin eller vad hon hette. Påminde lite om förra årets Lisa faktiskt (a) Hennes röst, alltså wow! Man såg liksom på henne att hon va bra :P Sen när hon började sjunga, man blev ju knockad av soffan :O Blev verkligen berörd av hennes röst! Min absoluta favorit än så länge^^ Men så är det ju också att dom visar närtan bara dom jättedåliga xD Nästan inga av dom som går vidare^^
Sen så va det också roligt när dom satte ihop alla som sjöng Don't cha...eller vad den heter xD Och ZITTERMAN x'D Iiiiih! Så kul! Alltså folk är verkligen helt sjuka i Amerika. Alla tror att dom är bäst xD Helt ofattbart...fattar inte ens varför jurrisarna frågar om dom är bra...alla säger ändå att dom är det...hur dåliga dom än är xD

Jaja, nu ska jag inte skriva mer för den här gången ;D Hade göttans! Peace out and take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0