Andra dagen i New York

Jupps, äntligen Idol igen xD Känns som en evighet sen förra veckan ju! xP

Den här gången kom iaf den där "unika" tjejen xD Och jaa, man kan verkligen säga att hon va unik :O Alltså hjälp! Stackars människa :O Men hon va modig, nåt annat kan jag inte säga xD Bah "jag vet att jag är tondöv, men vet ni varför jag ska vinna American Idol? Jo, för att ni kan lära mig att sjunga". Man bah sure, det handlar ju om att man ska va bra redan från början xP Jaja, hon va ganska rolig faktiskt xP

Sen Jory eller vad hon hette...hon va en sån som man såg va bra xD

Och sen så va det ju den där gamla gubben som hade kommit ;O SOm sjöng typ New York, New York. Kommer inte ihåg honom så mycket men liksom hjälp! Han va ju typ 47 år! ;O Värsta pinasmt ju! Att sånna gamlingar ens söker xD Men det va ju typ en sån gammal med föra året...som kom långt dessutom :O Så har vi ju Taylor Hicks också...men han va nog inte så gammal som han ser ut xD

Sen måste man ju nämna Isadora också, som hon ville bli kallad xD HAHA x'D Såå rolig! Och så står Ryan där och envisas med att kalla henne Julie...eller va det Julia xP Hahaha, han är ju bara för skön^^ Men hjälp som hon sjöng liksom :O Haha, jag förstår att hon blivit arresterad när hon sjungit på gatan xD Så himla kul, stackars poliser xD Att det ens finns sånna människor :O Amerika är verkligen överdrivna xP Minst sagt!

Sist då, för att komma till nån bra ;D Han som sjöng så bra...minns typ inget från honom, läskigt ;S Men tror det va han som va med förra året, men hoppade av på slutaudition...eller vad dom kallar det där xP Tjusigt tjusigt ;D

Och så, det sista jag skriver för den här gången, hon som va gästjury i NY, det har ju stått att ingen gillade henne (i juryn) för att hon va för snäll, och att typ allt klipptes bort med henne. Men jag tycker hon fick va med jättemycket xP Mycket mer än hon den första gästjuryn...Jewel (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0