American Idol

Ja, då va det snart dags för kvällens avsnitt då^^ Måste bara kommentera gårdagens avsnitt också^^ Kom lite sent då, så missade början "/ Men iaf. Det va ju så kul med den där tjejen, som tyckte hon va så sexig, och hennes mamma xD Man fattade ju inte vem som va mamma, såg mer ut som tvillingar, skitläskigt xD
Och så den där killen som skulle sjunga Simons favoritlåt xD Vad hette han, Zitterman? Sååååå kul xD Jag fattar inte hur juryn kan klara av det här, hade börjat asgarva direkt och oavbrutet alltså xD Men det kanske inte är så kul när man hört skitdåliga människor hela dagen^^
Och så måste jag nämna dom där syskonen också =D Med indiska pappan. Killen va ju bara för söööt! Tycker också han va bäst av dom två^^ Men tjejen va också grym ju. Men iaf, på nåt sätt så dras jag till dom killarna med en sån röst, och som sjunger sådär, iiiiih SÖTNÖT! <3 haha, men hans mun då, man bah hjälp va stor. Kunde ju nästan se vad han åt i frukost^^ xD Inget illa...men det förstörde nästan helhetsintrycket xP Men sjunger underbart, det gör han ju ändå =D
Aaah, och den där skumma högljudda tjejen...som hade rosa nät på armarna xD Hon såg faktiskt solbränd ut (a) Men det va ju sååå varmt den sommaren också så.. Vet ju iofs inte om det va det där...men det borde ju varit varmt iaf xD Diggade henne på nåt sätt^^ Tyckte hon hade fin röst också xD Kanske att hon va för nervös också...men på dom lät det som att det va skitdåligt :O Annars va jag för okoncentrerad så jag inte hörde^^ (a)

Jaja, nu måste jag dra och duscha...får ju inte missa igen! xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0