AI 13/3

Iiih, läskigt nog kommer jag inte alls ihåg så mycket från det här avsnittet ;S Men några ska jag iaf kommentera^^

Först den där tjejen som bara hade stått i bakgrunden och körsjungit innan :P Man trodde inte hon skulle va så bra först när hon började prata om alla hon hade sjungit bakom och lalala. Men sen när hon väl började, aaou va grym! Värsta rösten liksom! Och hon va så söt sen efteråt...bara glodde förvånat när dom berömde henne xD Alltså, det hade ju jag också gjort, verkligen! Men det är så kul eftersom alla är så självgoda annars ;D

Sen den där...som såg ut som en luffare xD Det va liksom samma med honom...trodde aldrig han skulle va så värst bra...men sen xP Han va cooool 8) Och rolig^^ Och bra...;D

Och han som precis hade blivit pappa^^ Aou, det va sååå rörande (': Sen så tycker jag han va bra också^^ Det va väl lite ansträngt och så i början...men på andra låten han sjöng va det faktiskt mycket bättre tycker jag (: Iiih han va söt iaf! xD

HAHA, han den där som hade en kändispappa då xD Vad va det han hette? hmm..;S Iaf, ännu en som man inte trodde va nå bra...så mycket som han skröt och pratade på liksom xD Och "jag sjunger mycket bättre än han...men dansa gör han bäst" xD Ojoj^^ Men när han väl sjöng va det bra^^

Aou, appropå att dansa...minns inte när det va...men det va iaf nån som dansade...och det va skitkul!!! xD Hm, det kanske va den sistnämnde här...men tror inte det ;S Iaf, kul va det x'D

Sådär, nu minns jag inge mer från det här avsnittet..xP Men snart kommer ett nytt avsnitt, wiiiee! NY! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0