Talang 2007

Men MMPFSSTHKLDLWPJDSDIOSSSSSS!!! :@ Jag hade fixat iordning allt med mer text och videos och allt...sen när jag ska spara så bah loggas jag ut xP Så ni får nöja er med det här nu xD

I fredags avgjordes det alltså :P Tyckte det va kul att Totte och Zillah vann =D Lite annorlunda talang sådär..

Men det va många som inte ens kom med till finalen som jag tyckte va bra! Exempelvis han som gjorde skuggfigurer xD Skitcoooolt ju 8) Eller Simon trollkarlen! Tycker han va bättre och roligare än den där Julien eller vad han heter ;S Han är läskig! xP Dessutom fick man ju inte se hans nummer sådär jättebra liksom. Så står han där helt plötsligt, fattar ingenting xD Julies alltså xP Och den andra "trollkarlen" Johan Ståhl xD Han va roligare senaste gången än den första när han satte knivar i nåns huvve ;S Diggar Kjell ju!

Sen för att komma in på nåt heeelt annat. Funky 4 brothers va helgrymma ju! Skulle helt klart gått till finalen! Men Baby Bang är inte fy skam han heller, helgrym han med^^ Så söt också^^ För att inte tala om Elias!! Såå söt och charmig! xD Inte för att man hör vad han säger alltid, men iiih, löööv skeune! ;D









Kommentarer
Postat av: Sara

HALLÅ, JULIEN ÄGDE SKITEN UR ALLA !!!!!!!! OJOJ, HAN VA GRYMMAST JUE, HALLLÅÅÅÅÅ. ehhh 8-) han är coolt iaf, o darin får du gilla men inte jag, har aldrig gjort o kmr inte göra det heller (a) nana..
nej, ja sa inte bara så för att va snäll jag sa så för att jag verkligen tyckte det! :D :D (L)

2007-06-03 @ 16:57:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Sara

haha, men näe han ägeeer :D ooo du kunde ladda upp klipp grattis ;D bara för att jag lärde dig så bra va? ;)

2007-06-03 @ 20:10:49
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Han Simon trollkarl typ gick i min förra skola. haha! ;) fast jag har inte änns sett honom trolla.. lala

2007-06-05 @ 21:00:34
URL: http://annikae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0