Storstädning

Måste ju skriva ett inlägg innan jag lägger mig jöööh xD

Gick inte till skolan idag, inga lektioner...tror jag inte :O Möjligen gympa...men vi har ju fått alla betyg redan, so what liksom xP (a) Så jag har städat.. Duddigt, jag vet! Iofs dammsög jag bara...och dammade. Men ändå! Sen bäddade jag sängen också.. Så mysigt med nya lakan (a) Dom jag hade förut är det inga hål i på sidorna.. sjukt störande! :O Så täcket hade typ glidit ner massa ;S Men nu är det nytt och fräsht iaf^^

Och när vi åt kvällsmat nyss pratade vi på...som vi brukar göra, brukar sluta med ganska sjuka kommentarer xD Pärlsocker i teet t.ex xD Tyckte jag va kul^^ HAHA, kan se det framför mig xD Ja ojoj^^ ;O

Och imorrn blir det Ola i Norrköping =D Så kewl! Va länge sen vettni! Va nära att jag inte fick eftersom lilla storebror fyller år och det kommer folk hit och dit ;S Men iaf.. 14.00 ska det va...men i tidningen står allt så konstigt ;S Och det ska va allsång och Emilia ska uppträda.. hur ska alla hinna med? Men det blir nog brao. Hoppas Ola ska sjunga iaf ;O

Men men...hoppas ni får en bra nationaldag.. Firar ni nationaldagen förresten? Och i så fall hur? Känns som att det inte är så mycket firande på den fronten här.. ;S


Exakt hur gammal den Svenska flaggan är vet man inte, men de äldsta bilderna på det gula korset mot blå bakgrund är från 1700-talet. Photo: www.imagebank.sweden.se Richard Ryan

Hade brao och go'natt!

Kommentarer
Postat av: carrolicous

på samma sätt som dig :D

2007-06-06 @ 01:06:57
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se
Postat av: Maria

Nejmen hej :O Jag tror jag såg dig i Finspång häromdagen. Har du msn så hör gärna av dig. :D
Kul att höra från dig :D

2007-06-06 @ 02:31:56
Postat av: sannnaa

Hälsa ola från mej xD
HAHA (a)

2007-06-06 @ 14:01:32
URL: http://sannaraushed.blogg.se
Postat av: carrolicous

dte var liksom d jag menade ,

2007-06-06 @ 21:16:21
URL: http://www.carolinelarsen.blogg.se
Postat av: Sara

hehe, jossan xD ojoj, MÖRDIG xD sry, va tvungen xP

2007-06-06 @ 22:19:52
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0