Sjung om studentens lyckliga da'r...

...låtom oss fröjdas i ungdomens vår
än klappar hjärtat med friska slag
o den ljusnande framtid är vår

Inga stormar än
i våra sinnen bo
hoppet är vår vän
och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro
där de härliga lagrarna gro
Hurra!






1. Hahaha, ja det ser ni ju själva xD
2. Jao, Ulla, Håkan och Pappsen...nåt vuxensnack tror jag väl..
3. Hm, eeh...typ släkt och familj typ..
4. Janssons
5. Våra kära grannar hjortarna xD



Ja, vad ska man säga? Det va det xD Nä, men såhär va det^^
Först skulle vi ta kort i slottsparken med klassen...vi skulle ta 8.00...jag kom la några minuter innan, men dom va inte där jag trodde dom va...utan på andra sidan...eeh...ån (?) så det blev värsta omvägen -.- Men det va lurre, för typ klassen innan tog vääärsta lång tid på sig ;S Iofs kunde det varit flera klasser, men det kändes som att det va en xD Till slut va det vår tur...hoppas jag inte såg helt mupp ut bara ;S

Sen gick vi mot skolan typ halv 9. Så va det dags för revy 9.00...(: Men typ halva bestog av stipendieutdelning :O Astrist! xD Alltså seriöst, jag höll på att somna där ett tag. För det första va jag hur trött som helst när jag vaknade! :O Som i en dimma x) Och så va det jättevarmt, och jättelite luft i aulan :S Men det va la trevligt med sången!^^

Sen samlades vi såklart i vårt klassrum efteråt. OMG! Jag kommer aldrig va i det klassrummet mer :O Iaf.. Vi åt jordgubbar, vindruvor och körsbär. Drack lite cider och sådär.. Sen så delade Carola ut våra betyg, och vi fick varsin ros med ett kort på oss xD från ettan dårå :P HAHA x'D Alla bah började tjuta... xP

Sen plötsligt stog vi i korridoren precis vid entrén.. På ett låååångt led. Och alla höll på och bah "Ni där borta, är ni klara" xD Men men, sånt hör ju till^^ Och vid 11.30 började vi gå, mot slottet. VILKEN VÄRME säger jag bara! Mitt på lunch också, hjälp! Men det va ganska kul, hha^^ xD Och massa med folk stog där utmed vägen x) Så kom vi fram, in i slottet, och alla började skrika. Snacka om eko där inne alltså xD

Och vid 12 sprang vi ut såklart! Sjöng studentsången som du ser här uppe^^ ↑↑↑ Och fullt med folk där ute...aah...man blev ju lite rörd där alltså! xD :$ Tre gången sjöng vi den, sen fick vi leta reda på våra respektive.. Det va inte så svårt som jag trodde xD Så där stog vi, visste inte riktigt hur vi gjorde med fordon och sånt.. Sen så hade ju såklart Taylorna två barnvagnar. Så dom satte ner mig i en xD Hade inte så mycket val där.. Och precis då kom ju tidningsfotografer fram och tog massa kort! OMG, pinsamt! xD Och bah höll på...aah, kommer ju säkert va med i tidningen imorrn nu, dör! xP Så då va vi ju tvugna att köra runt i den xD Blev iofs bara vägen hem (a)

Och väl hemma (AJ, min bak! xD Men efter ett tag kändes det betydligt bättre^^) så började pappsen grilla kassler, yeeah! xD Och det kom massa gäster och sånt, och vi åt och hejåhå! Och presenter hit och dit, och grattis, och vad ska du göra nu då? och allt sånt där klassiskt ni vet xD
Efter maten fick jag öppna massa paket, spännande alltsååå! Och jag drog ut på det och öppnade låååångsamt för att störa såklart (a) Mohaha xD Såhär mycket får jag knappt när jag fyller år ens (a) Och massa blommor och rosor. Sen blev det mobbning av Paris Hilton -.- xD
Iaf, chokladtårta och andra tårtor stog på tur. Perfekt kladdighet, yummie! =9 Och såå.. Sen badade jag i baljan med Isac, hehe (a) Och jaa, typ alla försvann med en gång xP

Sen mer på kvällen åkte vi ut till Skiren och badade^^ Första doppet för iår! Men det va ganska varmt faktiskt.. Eller såhär...svalkande! Det ska inte va varmt tycker jag...då blir man ju inte avsvalkad! xP Hursomhelst...där va vi ett tag, sen åkte vi hem...och...aa...nu är dagen slut xP

Thanx all who came xD

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja min mormor är speciell helt enkelt ^^ haha. men ehh, tack eller nått. hahaa va kul olig :P mahahhaa. men ditt inlägg läser jag i morgon för då vill jag se bilder i din blogg, men nu mpste jag sova ;s GODNATTER.

2007-06-09 @ 23:17:41
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Annika

Nähe,du ser fler ju! Å jag vill till grönan idaaag..
Jag skickar ett till senare idag. :)
YEAH! haha

2007-06-10 @ 12:09:16
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Annika

HAHAHA,du vet ju nästan inte änns hur jag ser ut! haha, letaletaletaleta... hehe

2007-06-10 @ 12:10:25
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Annika

Haha, jag förstår.. xD

2007-06-10 @ 12:11:15
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Annika

4inlägg, inte illa x) Men jag glöömde...
GRATTIS till studenten(säger man så?) :D höh

2007-06-10 @ 12:12:58
URL: http://annikae.blogg.se
Postat av: Sara

Men du tog ju studenten igår ;O hallå, GRATTTTIS :D :D hur känns det då? (; bra hoppas jag? xD hihi. själv går man bar aur ettan xD haha.

2007-06-10 @ 14:46:07
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Semlan

Amen shit, du har ju tagit studentet ditt jäkla lyllobarn! GRATTIS! Iiih,, jag vill också! :P Hoppas det var underbart, men det kan la inte vara annat? :P

2007-06-11 @ 20:36:08
Postat av: Semlan

Haha jaa, det kan jag verkligen förstå.. Ångest? Varför då? :S Alltså, jag såg bilder från när treorna på min skola tog studenten och dom såg inte tillräckligt glada ut tycker jag.. xD Hur kan man INTE vara glad på studenten liksom? :P

2007-06-18 @ 20:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0