Roliga historier

Mohaha, kollade just lite roliga historier xD

 

Inne på restaurangen:
"Vaktmästarn, den här fisken smakar inte alls lika bra som den ni serverade mig för fjorton dagar sen!" "Underligt...det är ju samma fisk."

 

Det var bonden Jönsson som var på krogen en kväll och tog sig några drinkar. Just när han fått in en ny drink kände han att han var tvungen att krama svampen. Snål som han var, så var han rädd att någon skulle sno hans drink, så han tog upp en lapp ur fickan och skrev:
"Jag har spottat i glaset."
Han la lappen vid sitt glas och gick sedan för att uträtta sitt ärende. När han var färdig återvände han till sin plats och såg till sin stora förtjusning att glaset fortfarande var fullt. Men när han kom fram till baren såg han att det låg en lapp till vid glaset där det stod:
"Jag har också spottat i glaset!"


Ett kvinnoben till det andra:
"Nu får vi försöka glömma det som har hänt mellan oss!"
Det andra benet svarar:
"Ja, i fortsättningen måste vi hålla ihop!"


Lille Per säger till sin pappa:
- När jag blir stor ska jag gifta mig med farmor.
- Men det kan du ju inte! Det är ju min mamma, svarar pappan.
- Men du gifte ju dig med min mamma...

 

- Har du hört att familjen Hjort har bytt namn till Persson?
- Nej, varför då?
- Därför att Persson är lättare sagt än Hjort!

 

Två pojkar satt i sandlådan. En tant kom fram och frågade den ena pojken: "Och vad heter du, min unge man?" Då sa den andra pojken: "Säg det inte Ola!"

 

"Jag har så gott minne att jag inte kan påminna mig att jag någonsin har glömt något."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0